Comanda

Daca ati gasit un produs care nu se afla momentan in stoc, va invitam sa ne scrieti pe adresa online@decorators.ro sau direct pe chat. Unul dintre consultantii nostri va va contacta rapid pentru a va oferi toate informatiile necesare despre disponibilitatea produsului.

Daca intampinati dificultati in completarea formularului de comanda, nu ezitati sa ne contactati pe adresa online@decorators.ro si la telefon 0727 355 335.

Puteti efectua modificari asupra comenzii dumneavoastra contactandu-ne pe adresa online@decorators.ro sau la numarul de telefon 0727 355 335.

Modificarea o puteti efectua inainte de a fi contactat de echipa noastra de vanzari sau in momentul in care va sunam pentru a confirma comanda.

Puteti anula o comanda contactandu-ne pe adresa online@decorators.ro sau la numarul de telefon 0727 355 335.

Anularea o puteti efectua inainte de a fi contactat de echipa noastra de vanzari sau chiar in momentul in care va sunam pentru a confirma comanda.

In urma plasarii unei comenzi pe decorators.ro primiți automat un mesaj de confirmare. Daca nu ati primit acest mesaj va rugam sa ne contactati pe adresa online@decorators.ro sau la numarul de telefon 0727 355 335.

Odata plasata comanda veti fi contactat de un membru al echipei de vanzari pentru confirmare.

Puteti verifica statusul fiecarei comenzi, plasate din contul dumneavoastra, in pagina Comenzile mele din Contul meu.

Retur

Produsele comandate, cu excepția pieselor de mobilier personalizate special pentru dvs., pot fi returnate in decurs de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii acestora, neatinse, in ambalajul lor original si sigilat. Pentru mai multe detalii va rugam sa consultati Termenii si condițiile.

Daca produsele comandate nu au ajuns la dumneavoastra in perfecta stare (lipsesc produse conform facturii fiscale primite, pachetul primit este deteriorat, produsele prezinta defecte etc.) trebuie sa parcurgeti urmatorii pasi obligatorii:

Pasul 1. Refuzati coletul, daca defectul este vizibil la primirea acestuia.

Pasul 2. Mentionati pe avizul de livrare defectele sesizate.

Pasul 3. Faceti poze produsului insistand pe zona ce prezinta defect si pe codul de colet.

In termen de maxim 3 zile calendaristice trebuie sa ne aduceti la cunostinta aceasta situatie si sa ne trimiteti pe email formularul de retur completat, respectiv fotografiile aferente defectului sesizat. Adresa de email este online@decorators.ro. Imediat ce le primim va vom contacta si vom gasi o solutie in cel mai scurt timp.

Livrare

Pentru produsele aflate in stoc (informatie disponibila pe pagina de produs) termenul de livrare este de 1-3 zile lucratoare, calculate din momentul confirmarii telefonice a comenzii. 

Intrucat cea mai mare parte a colectiei noastre se poate personaliza, nu avem o gama larga in stoc. Termenul normal de livrare pentru mobilierul de lemn si anumite canapele pat este de 21 zile lucratoare si 6-8 saptamani pentru mobilierul tapitat. Daca articolul este in stoc, nu ezitati sa ridicati imediat mobilierul din depozitul nostru.

La plasarea comenzii puteti selecta tipul de livrare convenabil, avand inclusiv posibilitatea de a ridica produsele personal din depozitul nostru.

Costul livrarii articolelor comandate este variabil in functie de modalitatea de livrare pentru care optati. Astfel:

Pentru livrarea efectuata printr-o firma de curierat se calculeaza automat un cost direct in aplicatia firmei de curierat partenere.

Pentru livrarea efectuata direct in casa/biroul dvs, direct de catre echipele The Decorators (recomandata, in special, in cazul transportului de mobilier) veti plati:
* pentru Bucuresti si pe o raza de 20 km - 2%* din valoarea intreaga a produselor transportate, dar nu mai putin de 250 lei si nu mai mult de 800 lei per masina, per 2 oameni.
* pentru transport la distanta mai mare de 21 km: 250 lei + 2 x 2,5 lei/km (dus + intors) fata de depozit.

Taxa etaj - 50 lei / per etaj, pentru mobilierul care nu incape in lift.

Echipa The Decorators livreaza pe intreg teritoriul Romaniei.

Montaj

Daca ati ales mobilierul comercializat de The Decorators, va recomandam sa optati pentru unul dintre serviciile noastre de montaj dand click aici: https://www.decorators.ro/pages/serviciile-scandinavian-decorators

Serviciul include:

- Asamblarea conform instructiunilor corespunzatoare fiecarui produs.
- Prinderea si securizarea produselor conform instructiunilor de asamblare.
- Ridicarea ambalajelor în cazul în care clientul nu solicita pastrarea lor in procesul verbal de executie.

Asamblarea se considera finalizata atunci cand produsele sunt functionale, curate si gata de utilizare.

Serviciul nu include:

- Lucrari de racordare la reteaua de energie electrica.
- Lucrari de reparatii, intarire sau finisare a peretilor.
- Debitari speciale in ateliere de profil (ex: debitare longitudinala pentru blaturi si tablii, aplicare cant ABS).
- Orice alte interventii asupra configuratiei initiale sau a pieselor de mobilier.

Plati

a. *Plata ramburs - este plata in numerar, la primirea coletului.

b. *Plata prin transfer bancar -este plata prin ordin de plata ce se efectuează după ce comanda dumneavoastră a fost confirmată de către echipa Scandinavian
Decorators SRL.

c. *Plata online - este plata realizata online, cu cardul, prin intermediul procesatorul de plăti Netopia.

* Pentru comenzile in valoare de peste 3000 lei este necesar sa achitati un avans minim de 60% din valoarea comenzii, urmand ca la primirea produselor sa achitati restul sumei. Va vom oferi toate detaliile necesare in momentul confirmarii telefonice a comenzii.

Ai si alte intrebari?

Daca nu ti-am raspuns la intrebare,
ne poti contacta si vom reveni cu un raspuns
in cel mai scurt timp.

Suport clienti

Ne puteți contacta de luni pana vineri, intre orele 09:00-18:00, la numarul de telefon 0727 355 335.

Trimite-ne un mesaj

Revenim rapid cu un raspuns la toate intrebarile trimise pe adresa online@decorators.ro.